vrijdag 18 februari 2011

Award gekregen!

Wat ontzettend lief! Ik heb deze award van 2 volgers gekregen die zelf allebei ook een hele mooie blog hebben waar ik graag een kijkje neem! Ik ben zeer vereerd dat mijn blog zo gewaardeerd wordt. Dankjulliewel Eefie en Agnes, een echte opsteker.

Nu is het mijn beurt om deze award door te geven aan blogs die ik zeer waardeer.
De spelregels:

Je maakt een verwijzing naar de blog en/of persoon die je de Award heeft gegeven
*Geef vervolgens de Award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs
*Laat een berichtje achter op deze blogs dat ze een Award gewonnen hebben.
*En het is de bedoeling dat er vooral aandacht wordt gegeven aan beginnende of nog niet zo bekende blogs.

Allereerst wil ik de award doorgeven aan Thuis van Corine, een heel mooie blog. Niet echt een beginner, maar wel een winner voor mij.
Eigenlijk was zij degene die zonder het te weten mij over de streep heeft gehaald een blog te beginnen nadat ik een hele tijd anoniem in blogland kijkjes heb genomen.

Dan gun ik Anja's blog  Thuis bij Anja ook een award, prachtige plaatjes, absoluut een bezoekje waard!

En last but not least vind ik de blog Binnenkijken bij Marieke een award waard.
Zij is net een webwinkel begonnen en om haar veel succes te wensen geef ik haar een award.

Oei! Wat is dit moeilijk zeg, ik vind alle blogs die volg (en dat zijn er in die korte tijd heel wat) even leuk, dus eigenlijk verdienen jullie allemaal een blog.

Ik hoop dat ik ook lekker opkikker van deze award, want ik lig snotterend op de bank. De kinderen zijn allemaal om de beurt ziek geweest en ik heb van alles een klein staartje meegepikt. Wel beroerd maar niet ziek, je kent het wel. Maar nu heb ik het toch serieus te pakken inclusief kippevel en koud zweet. Helaas kun je als moeder niet ziek zijn, dus lang leve de DVD speler! Nog heel even en dan komt manlief thuis... Kan ik eindelijk ziek zijn en lekker in mijn bed kruipen. Heb ik toch nog even mazzel dat ik vlak voor het weekend ziek wordt...
Kan ik morgen een hele dag uitzieken en dan gaan we zondag naar Noord-Holland. Via Marktplaats hebben we een oude stortbak voor de WC op de kop getikt en die gaan we zondag ophalen. Aangezien dat een lekker eindje rijden is plakken we er meteen maar een dagje aan. Het idee was om naar het strand te gaan om uit te waaien en te strandjutten... maar de weerman geeft ons daar niet echt veel goede moed voor... Jullie horen nog wel wat het wordt!

Allemaal een fijn weekend en tot de volgende keer.

Groetjes, Sonja

10 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je award en beterschap,ik hoop dat je snel op zal knappen,gr van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Sonja, je hebt het verdiend hoor!!!
    Nu eerst uitzieken en dan lekker op naar je stortbak.
    Beterschap.....en een goed weekend.

    Lieve groetjes, Eefie

    En goed gelukt met je give-away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je awards en ik wens je veel beterschap!

    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Sonja! Wat een leuk idee dat ik jou aan het bloggen heb gebracht ;)
    Heerlijk joh een dag naar Noord-Holland en natuurlijk is het aan zee het leukst met mooi weer, maar goed aangekleed kunnen wij er toch altíjd wel genieten!
    Beterschap eerst hoor..
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Sonja dankjewel voor de award helemaal leuk en te gek ben er erg blij mee. Ga er ook mee verder.
    Beterschap groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sonja,

    Geweldig, een award...voor mijn blog én voor de
    de webwinkel die Anja en ik samen begonnen zijn...het is voor de eerste keer, wel een bijzonder moment..
    Hartelijke dank...enne, veel beterschap toegewenst!!!
    Fijn weekend, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom via via op je blog terecht...

    Ten eerste: beterschap. Ik weet er alles van, als moeder KUN JE GEWOON NIET ZIEK ZIJN.

    Ten tweede: gefeliciteerd met je AWARD. Als ik je blog zo lees, heb je die dik verdiend.

    En tenslotte las ik in een eerdere post dat je een half uurtje bij de IJsselmeerdijk vandaan woont. Ik ook! Maar dan aan de andere kant van het grote water, hahahaha. Toevallig, niet? Ik heb me gelijk als volger bij je aangemeld. Neem gerust eens een kijkje op mijn blog?

    Lieve groetjes,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kom hier net binnen waaien en ben wel benieuwd naar je volgende berichtjes, dus ga ik je volgen.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga je volgen hoor!!
    Kom ook eens bij mijn rond neuzen op mijn blog. Dat vind ik erg gezellig!

    Fijne week,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedenavond,
    Wat een leuke blog zeg. Ik ben net volger geworden. Zou ik in je bloglist mogen staan met mijn blog? http://boekenstek.blogspot.com/ Uiteraard voeg ik je dan toe in mijn bloglist.
    Ik hoor het graag. Groeten, Pleun

    BeantwoordenVerwijderen