woensdag 9 februari 2011

De eerste bloemetjes uit de tuin



Wat is het heerlijk buiten he?
Vanmiddag lekker samen met de kinderen de eerste klusjes in de tuin gedaan.
Er is flink wat gesnoeid en opgeruimd in de tuin, oh heerlijk, het kan weer: lekker wroeten met de handen in het zand.
Overal komen de eerste puntjes van de tulpen en de narcissen weer uit de grond.
De pioenrozen beginnen ook alweer uit te lopen en... en...en...Jaaa, het voorjaar komt eraan!!!


Ik weet niet hoe de struik heet waar deze bloemen van komen, maar ik vind ze schitterend, het zijn de eerste bloemen uit eigen tuin die ik dit jaar weer op de vaas mag zetten.
Het zijn maar een paar takjes...
Maar zo mooi en teer...
Ik geniet met volle tuigen van dit weer!
De eerste zonnestralen...

Groetjes, Sonja

3 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja, wat ziet dat er mooi uit, helemaal lente...
    Wat heb je die foto's trouwens mooi bewerkt, lukt mij nog niet:)
    Enne pas op met die zwarte vingers hoor, ik zie het al helemaal voor me, drie van die ukken heerlijk wroeten!

    Fijne week verder, groetjes Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's, Prachtig roze kleur ook van die bloemetjes. Ik kan je helaas niet helpen, ik weet ook niet hoe ze heten. Het gaat wat slechter weer worden geloof ik maar dan heb je toch wat voorjaar in huis gehaald. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's van de eerste bloeiers! Volgens mij is het een viburnumsoort..
    mooi hè?!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen