dinsdag 15 februari 2011

Prachtige rozen voor valentijn

Ik werd gisteravond nog verwend met een prachtige bos rozen!
En dat terwijl wij eigenlijk helemaal niet aan valentijn zouden doen...
Althans, dat dacht ik!

Wat zijn ze mooi he?


Ze staan prachtig in de grote emaille kan die ik afgelopen zomer op een Franse rommelmarkt gevonden heb.


Het mooie zilver heb ik ook op die rommelmarkt gevonden.
Wat heb ik genoten die zondag dat we toevallig een dorpje verderop een rommelmarkt tegenkwamen! Ik weet nog dat mijn armen pijn deden van het gewicht van de schatten die ik daar voor een paar cent op de kop tikte...


 Wat was het vandaag weer prachtig weer he?
Het begon behoorlijk koud en mistig, maar uiteindelijk brak het zonnetje door.
Eén nadeel: dan zie je meteen dat de ramen wel eens gelapt mogen worden.
Wat dan weer als voordeel heeft dat de vensterbank leeg gehaald kan worden en daarna opnieuw ingericht.


Ik heb het kachelrek in de vensterbank gezet en er allemaal potjes aangeknoopt met blauwe druifjes erin. De bolletjes zijn zo goed mogelijk afgespoeld.
Herken je de potjes?
Het zijn potjes waar van die lekkere yoghurt in heeft gezeten... jawel, ook uit Frankrijk!
Ik zie altijd overal wel iets van waarde in.
Ze hebben onder andere al gefungeerd als windlichtjes, vaasjes voor bloemetjes die ik van de kinderen heb gekregen en als verzamelpotjes voor de vondsten die we afgelopen herfst verzameld  hebben in het bos.
En nu dus met de bolletjes erin.


Groetjes, Sonja

8 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja, dus jij ook lekker verwend met Valentijn! Prachtige rozen, kleur helemaal super.
    En wat ziet je vensterbank er leuk uit. Goed idee met zo'n kachelrek. En je kunt natuurlijk vaak wisselen met wat je er aan hangt. Echt leuk hoor.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, ben jij even verrast, die kleine dingenmaken het zo leuk..
    Wat heb je mooie dingen bij elkaar gezocht, je moet er maar tegenaan lopen.
    Picasa is al een beetje gelukt, dankzij jou!!!

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé Sonja,

    Ja daar ben ik weer...zucht
    Ik heb een award aan je doorgegeven omdat je net begonnen benmet je blog, maar ook omdat ik geniet van die leuke verhalen vanje blog.
    Verdere details zie je op mijn blog.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom via via op jou blog vanwege de award, ik heb er ook een gekregen.
    Ik heb me gelijk aangemeld als volger, ik ben namelijk ook net met een blog begonnen.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sonja,
    Ik heb wat voor je.Kijk je even op m'n blog? Ik hoop dat je het leuk vind.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Sonja
    wat leuk om bij jou op je blog terecht te komen! wat een gezelligheid bij jou zeg!
    Ik ga je volgen.
    Fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sonja.

    wat ziet je blog er leuk uit, ga je volgen.
    en nog gefeliciteerd met je award.

    En een fijn weekend
    groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via via op je leuke blog terecht gekomen en meteen volger geworden van deze leuke blog en nog gefeliciteerd met je award,super leuk,fijn weekend,gr van ons

    BeantwoordenVerwijderen